maanantai 2. syyskuuta 2013

☆*:.。.Meikä on ny virallisesti muuttanu.。.:*☆

Ja kuten otsikosta kaikille varmaan jo selviski nii meikä on ny muuttanu (3 viikkoa sitte) ja asun ny yksin Oulussa :3
Tein kämpästäni semmosen My Room memen jonka löytää mun deviantARTista.
mutta se siitä ja ny siirrytään vähemmän kiinnostavaan aiheeseen ^^
Elikkäs: 
Lukio on alkanu mulla odotettua paremmin c: oon saanu uusia kavereita (ihan oma alotteisestikki :o) ja ei se koulu muutenkaan tunnu niin kauheelta, vaikka läksyjä onki paljon ja matikka on ihan outoo (pitkä matikka;))

Sitten asiasta kolmanteen:
mun pitäis varmaan herätellä sitä mun vlogiaki taas vai?? :'D
jos teillä on jotain ideoita mistä tekisin ja silleen nii antaa tulla niitä ajatuksia. oon ite nii tylsä ja laiska paska et en keksi mittän D:

Ja AnimeSeminaarissa oli mahtavaa!! Kiitos kaikille!! (vähän myöhässä mut menipä perille kuiteski ^^)
Ja ilmeeni kertokoon kaiken mikä sanomatta jää

Ja siinäpä kaikki tällä kertaa
Näkyillään jos uskalletaan

-Kita

2 kommenttia:

  1. Onnea uudesta kämpästä! :3
    Seminaari ! 8D <3 JA HEI!! Nyt mun Sakura -peruukki on kuuluisa ku se pääs kuvii XD <3

    VastaaPoista
  2. Heii muuten!! Mun kaveri halas sillon sua Animeseminaarissa :D
    Ja herätä blogiasi uskomattomalla charmillasi :D

    VastaaPoista