lauantai 17. toukokuuta 2014

Change of plääns

Kita täällä taas~

Elikkäs mulle tuli tässä tämmönen pikkunen paskahalvaus nuista Desun päivämääristä...
Oon koko ajan eläny siinä uskossa et Desu ois 16. -18.6. (elekää kysykö miks, en tiiä itekkään :'D), mut sain tuossa viimeviikolla tietää et sehän onkin 6. -8.6...
Mikä tarkottaa sitä et mulla ei oo koulun loppumisen jälkeen yhtä paljon aikaa cossien väsäämiseen ku mitä olin kuvitellu ja siitä johtuen tätä mun OC:ta ei Desussa tulla näkemään, vaan vaihan sen jo valmiiseen cossiin :3

Myös cossi-päivä -suhde muuttuu ja uusi suunnitelma olisi seuraavanlainen:


Perjantai:



Artisti: Miyavi
Albumi: Victory Road to the King of Neo Visual Rock


Lauantai:


Hahmo: Rei Kon
Sarja: Beyblade


Sunnuntai:



Hahmo: Kirenenko
Sarja: Usavich

-Kita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti